تفاوت دستگاه تیتانیوم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 281
:: باردید دیروز : 46
:: بازدید هفته : 327
:: بازدید ماه : 281
:: بازدید سال : 19229
:: بازدید کلی : 92927

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

تفاوت دستگاه تیتانیوم
جمعه 8 مرداد 1400 ساعت 9:54 | بازدید : 469 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

تفاوت دستگاه تیتانیوم با سایر دستگاه های لیزر

همانطور که اشاره شد در دستگاه Titanium از سه طول موج لیزر ترکیبی استفاده شده که به خوبی روی تمامی تیپ های پوستی و انواع موهای زائد صورت و بدن تاثیرگذار است و به خصوص برای پوست‌ های برنزه شده توصیه می ‌شود.

این قابلیت یکی از تفاوت های اصلی دستگاه Titanium با سایر دستگاه های مشابه است. تفاوت دیگر این دستگاه با مدل های مشابه خود هندپیس به کار برده شده در دستگاه Titanium است. این هندپیس یکی از بزرگ‌ ترین هندپیس ها در میان تمامی دستگاه‌ های لیزر موجود در بازار است و تاثیر مستقیمی روی سرعت اجرای درمان دارد. با وجود این هندپیس زمان انجام لیزر را می ‌توان تا 40 درصد نسبت به دیگر نمونه‌ های موجود کاهش داد.
از دیگر تفاوت های این دستگاه این است که درمان لیزر با دستگاه تیتانیوم به دلیل وجود سیستم خنک کننده فوق العاده قوی عملا بدون درد انجام می شود چرا که سیستم خنک کننده در زمان تابش لیزر به خوبی پوست را خنک نگه می دارد و بیمار هیچ دردی را احساس نمی کند.

بسیاری از پزشکان معتقدند که ترکیب سه طول موج در کنار یکدیگر در دستگاه Titanium موجب شده تا این دستگاه بهترین کارایی را در مبارزه با موهای زائد از خود به نمایش بگذارد. همین تنوع کارایی برای مقابله با انواع مختلف موهای زائد و البته راحتی کار با آن، دستگاه لیزر Titanium را به یکی از به ‌صرفه ‌ترین دستگاه های موجود کرده است.

با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم در واقع شما پیشرفته ترین دستگاه رفع موهای زائد را خواهید داشت که سرعت درمان مناطق وسیع در آن دو برابر است. خرید دستگاه لیزر تیتانیوم اصل و با کیفیت کار چندان راحتی نیست، اما اگر شرکت های معتبری که این گونه محصولات را تولید و ارائه می دهند بشناسید خیال شما از بابت خرید و ضمانت محصول راحت می شود. شرکت ماهور طب فعال در زمینه تولید و واردات دستگاه های زیبایی و لیزر سال ‌هاست که در این حیطه مشغول به فعالیت است و مطب ها و کلینیک‌ های بسیاری را تجهیز نموده است.

همان طور که مستحضر هستید قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم و شرایط خرید آن در بازار متفاوت است. شرکت ماهور طب با ارائه بهترین شرایط خرید و مناسب ترین قیمت همواره به پزشکان این اطمینان را می دهد که بتوانند محصول مرغوبی را با بهترین قیمت برای مطب و کلینیک خود تهیه کنند.

یکی از ویژگی های شرکت تجهیزات پزشکی ماهور طب ضمانت محصولات و 10 سال خدمات پس از فروش آنهاست که در کمتر شرکتی این ‌چنین قابلیتی وجود دارد. برای اطلاع از شرایط فروش و قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم با مشاوران ماهور طب تماس بگیرید. کارشناسان ماهور طب آمـاده ارائه خـدمات مشاوره ای به کلینیک های زیبایی و پزشکان محترم می باشند.

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم

با توجه به کارایی بالای این دستگاه و راحتی و بدون درد بودن درمان با آن قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم مقرون به صرفه است.
مزایا و ویژگی های خاص دستگاه بر قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم تاثیرگذار است. برخی از ویژگی های این دستگاه از جمله ماژول با قدرت بالا و بهره بردن از سیستم خنک کننده قوی بر قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم تأثیر می گذارد. اگر هم دستگاه گارانتی داشته باشد که قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم بسته به مدت و نوع و هزینه گارانتی متفاوت است.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: